Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Μια επιστολή με νόημα .

Μια επιστολή στο agroschannel που δείχνει την πλήρη διάλυση του ΟΠΕΚΕΠΕ, δεν δίνει αντίγραφα των ελέγχων στους παραγωγούς ως συνήθως, δεν ενημερώνει τους παραγωγούς για τις ποινές που τους έχει επιβάλει για να υποβάλουν ένσταση και δεν βρίσκει κανένας κάποιον να συνεννοηθεί.
Ο ΟΠΕΚΕΠΕ δεν άντεξε το βάρος των αρμοδιοτήτων που του ανατέθηκαν και δεν μπορεί να κάνει αυτά για τα οποία φτιάχτηκε. Την ίδια στιγμή οι Υπηρεσίες που είχαν αυτά τα αντικέιμενα το προηγούμενο διάστημα ,δεν βρίσκουν εργασία να απασχοληθούν.
Το μπάχαλο το πληρώνει ο Έλληνας αγρότης.
Διαβάστε την επιστολή:...
Είμαι κτηνοτρόφος και τον Νοέμβριο οι ελεγκτές του ΟΠΕΚΕΠΕ έκαναν έλεγχο στον στάβλο μου, στην συνέχεια υπέγραψα και υποτίθεται όλα εντάξει.
Εγώ όμως δεν πήρα ούτε μισό € ενιαία ενίσχυση.

Πόσες μέρες καλούσα σταθερά τηλέφωνα του ΟΠΕΚΕΠΕ να μάθω και δεν απαντούσαν. Αφού ...... ταλαιπωρήθηκα αρκετά μου απάντησαν ότι επειδή ήμουν στον έλεγχο οι ελεγκτές δεν παρέδωσαν τον φάκελο μου ώστε να περάσει τάχα η υπηρεσία τα στοιχεία μου στο σύστημα για πληρωμή. Γιατί λέω σε άλλες πόλεις σε ίδιο καιρό που έγινε έλεγχο με μένα και τα πήρανε τα χρήματα?

Απάντηση καμιά!

Τελικά μου είπαν ότι θα τα πάρω όλα μαζί όταν δώσουν και το υπόλοιπο ποσό της ενιαίαςενίσχυσης.

Γιατί να γίνει έτσι?

Γιατί απαντούν έτσι?

Εμένα με ρωτάνε με τι θα πληρώσω τρέχοντα έξοδα,επιταγές?

Τον χειμώνα τις αγελάδες τις έχω σταβλισμένες θέλουν να φάνε.

Σχέδιο βελτίωσης?

Απλήρωτο.

Εξισωτική?

Απλήρωτη.

Αλλά αφού με δική τους υπαιτιότητα δεν πληρώθηκα, γιατί να περιμένω μέχρι τέλος Φεβρουαρίου ή μέχρι 15 Μαρτίου για να πάρω κι εγώ ποσό απο την ενιαία ενίσχυση?

Η επιστολή του κτηνοτρόφου θεωρούμε οτι δίνει πολλές απαντήσεις στα ερωτήματα των τελευταίων ημέρων. Αν και δεν υιοθετούμε τις απόψεις των αναγνωστών , πισυεύουμε οτι αυτά είναι τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι της υπάιθρου .
Από agroschannel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου