Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Κακαβάς: “Το συνδικαλιστικό κίνημα δεν τρομοκρατείται”

Μια σειρά από ερωτήματα που εγείρονται με αφορμή την αγωγή προς το πρόσωπό του από τον πρώην υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Αλέξανδρο Κοντό, παρέθεσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων (ΠΟΓΕΔΥ), κ. Νίκος Κακαβάς.

Τα εν λόγω ερωτήματα έχουν ως εξής:

- Αν ο απελθών Υπουργός είχε ένα ηθικό έρεισμα γιατί δεν κατέθεσε αμέσως την αγωγή την στιγμή που το Δελτίο Τύπου βγήκε στις 29-10-2008 αλλά μετά από 3 μήνες;

- Εάν είχε δίκιο γιατί μέχρι σήμερα έχουν κατατεθεί τουλάχιστον 4 αιτήσεις ακύρωσης στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά των αποφάσεών του οι οποίες αποτελούν καταπέλτη και χρεώνεται η σημερινή Πολιτική Ηγεσία και η Ελλάδα ολόκληρη;

- Πόσα πρόστιμα για το ΟΣΔΕ θα χρεωθεί ο Έλληνας Πολίτης για τις ημέρες της ... υπουργίας του;

- Τι έγινε και η Ελλάδα μπήκε στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επιτήρηση στην παραγωγή ζωικών τροφίμων και γιατί επί υπουργίας του δεν ήρθε ο έλεγχος των τροφίμων στο Υπουργείο. (ΕΦΕΤ);

- Μπορεί να μας παρουσιάσει έστω ένα παράδειγμα σε παγκόσμια κλίμακα που φορέας Χώρας απευθύνθηκε σε ομόλογο Υπουργό άλλης Χώρας για να ακουστεί η άποψή του; (ΓΕΩΤΕΕ).

Παράλληλα, ο κ. Κακαβάς ανέφερε μεταξύ άλλων και τα εξής:

«Όταν κατηγορείσαι σημασία δεν έχει μόνο το περιεχόμενο της κατηγορίας αλλά το ποιος σε κατηγορεί. Είναι σημαντικό επίσης ότι νιώθω δικαιωμένος γιατί το Δελτίου Τύπου για το οποίο κατηγορούμαι δεν απηχεί τις δικές μου απόψεις αλλά όλου του Γεωτεχνικού κόσμου για τα έργα και τις ημέρες του πρώην υπουργού κατά τη διάρκεια της θητείας του.

Εδώ παραθέτω μια σειρά από ερωτήματα:

Στο Δικαστήριο θα παρουσιάσουμε σειρά στοιχείων, έστω και αν το Δικαστήριο είναι Αστικό.

Τον προκαλώ, αν δεν φοβάται τις αποκαλύψεις να προβεί και σε ποινική διαδικασία όπου υπάρχει ακροατήριο, δημοσιότητα και μπορεί να κρίνει ο καθένας για τα πεπραγμένα του καθενός.

Οφείλω να τονίσω ότι ομιλώ με ήσυχη την συνείδησή μου διότι ποτέ για μένα και σε καμιά ιστοσελίδα, εφημερίδα δεν υπήρξε η παραμικρή δημοσίευση που να αφορά την απασχόληση του γιού μου, των ανιψιών μου, των πεθερών μου, και των πατεράδων μου κ.λ.π.

Δεν κλήθηκα σε καμία επιτροπή της Βουλής για να δώσω εξηγήσεις για τα έργα και τις ημέρες μου. (Βατοπέδι)

Καμία αγωγή δεν υπάρχει εις βάρος μου από το 2000 μέχρι σήμερα που είμαι Πρόεδρος από τους προκατόχους Υπουργούς.

Θέλω να επισημάνω και να κρατήσετε σαν συμπέρασμα το εξής:

Εκείνο που έχει αξία είναι οι Γεωτεχνικοί και η εκάστοτε Πολιτική Ηγεσία του ΥΠ.Α.Α.Τ. να έχουν σαν στόχο την Αγροτική ανάπτυξης της Χώρας, το όφελος του Έλληνα Αγρότη, την ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων, την ασφάλεια της υγείας του καταναλωτή και την προστασία του περιβάλλοντος και των Δασών, χωρίς να επηρεάζονται από φίλα προσκείμενους φορείς και φορείς οι οποίοι καταγράφονται στα μαύρα κατάστιχα και παραπλανούν τους αγρότες.

Προσωπικά σαν Έλληνας πολίτης σαν επιστήμονας και σαν Πρόεδρος είμαι υπερήφανος γιατί έχω την πεποίθηση ότι όταν αποχωρήσω από την Προεδρία θα εξακολουθώ να χαίρω εκτίμησης από όλους όσους συνεργάστηκαν μαζί μου είτε με ψήφισαν είτε όχι.

Αυτό μπορεί να το ισχυριστεί ο απελθών Υπουργός;

Η ενέργεια αυτή δεν έχει ιστορικό προηγούμενο. Τα Δημόσια πρόσωπα υποχρεούνται να γίνονται δέκτες δημόσιας κριτικής.

Δηλώνω προς κάθε κατεύθυνση ότι το οργανωμένο Συνδικαλιστικό Κίνημα και οι εκφραστές του δεν τρομοκρατούνται με τέτοιες κινήσεις και ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το συνταγματικό δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και της κριτικής της εξουσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου